עמוד הבית » תוכנת ניהול מוסד לתשושי נפש

תוכנת ניהול מוסד לתשושי נפש

תוכנת ניהול מוסד לתשושי נפשזוהי אחת האוכלוסיות המאתגרות ביותר לטיפול. תשושי נפש, מעצם היותם כאלה, הם קשישים אשר סובלים מתפקוד מנטאלי לקוי. הם סובלים מתסמינים חמורים דוגמת אובדן זיכרון, חוסר יכולת התמצאות בשטח, דיכאון, בלבול וכן הלאה. בצר להם, רבים מהם פונים למוסד לתשושי נפש, שנועד להציע להם את הסיוע לו הם בוודאי נזקקים.

הבעיה היא שניהול קלוקל של מוסד תשושי הנפש עלול לבטל את כל היתרונות שבהם, ואולי אף לפגוע בקשישים. בדיוק לצורך זה, פותחו עם השנים תוכנות ניהול ממוחשב מתקדם, אשר נועדו להצעיד את המוסדות הללו צעד אחד קדימה.

על תוכנת הניהול

כיום, ניתן להבחין בין מספר תוכנות ניהול למוסדות מבוססי שהייה ממושכת, ובכלל זה מוסדות לתשושי נפש. אחת התוכנות המרכזיות, בהקשר הזה, מוצעת על ידי בית התוכנה פרדיגמה. המטרה שלה פשוטה מאד: לאגד תחתיה את כל היבטי הניהול הנדרשים ממוסדות בסדר גודל כזה, ובכך לאפשר לו להיות יעיל הרבה יותר.

כך, תכלול בתוכה תוכנת הניהול לא מעט מאפיינים, ובכלל זה:

  • משאבי אנוש – כאן, ייכנס לתמונה ניהול מתקדם אשר נוגע לאוכלוסיית העובדים של מוסד תשושי הנפש. בין אם המדובר הוא ברשימת עובדים, תנאי עבודה, חוזים, ניהול או כל דבר אחר.
  • ניהול מלאי – תוכנות ניהול מוסד לתשושי נפש מאפשרת גם ניהול אדוק של המלאי שבוודאי נמצא במוסד מסוג זה, בין אם תרופות, מוצרי ספיגה למבוגרים, רהיטים או כל דבר אחר. אפשר לעדכן את המלאי בלחיצת כפתור, לצפות בנתוני מכירות וכן הלאה.
  • שירות טכני – התוכנה מאפשרת גם מעקב אחר תקלות אשר מתרחשות להן בכל אחד מהיבטי המוסד. ניתן להכניס נתונים אודות מהות התקלה, עלות התיקון, החומרים שנדרשו לצורך זה ועוד.
  • גביה – כל ההתנהלות הפיננסית אל מול הדיירים השונים, חוזים, הנפקת קבלות או חשבוניות ועוד.
  • תקשורת – אל מול משרד הבריאות או הרווחה, הרשויות המקומיות, קופות החולים ועוד.

התוכנה המובילה לניהול מוסדות לתשושי נפש – לחצו כאן

ההשפעה על הדיירים

יחד עם כל מאפייני תוכנת הניהול שהועלו מעלה, הרי שרבים סבורים כי היתרון הגדול ביותר שלה הוא בשינוי ההתנהלות אל מול ה"לקוחות", אלו הם דיירי מוסד תשושי הנפש. למעשה, הרי שהתוכנה שיפרה בעשרות מונים את התקשורת איתם, וכן הביאה להרחבת יעילות הטיפולים השונים אשר מוצעים במקום.

ההיבט הראשון הוא זה הרפואי יותר, והוא נוגע למהות הטיפולים. בתחום זה, טעויות אנוש, למרבה הצער, הן מצרך נפוץ ביותר: מדי שנה, מאות אלפים בארצות הברית נפטרים עקב טעות אנוש רפואית. כך, למשל, תגובה בין תרופתית אשר נגרמת פעמים רבות כאשר למטופל ניתנות תרופות שונות במקביל. אלה מביאות לתסמינים חמורים, ולעיתים אפילו למוות. מה שנוגע יותר לענייננו הוא שלא פעם, נובע משגה זה עקב חוסר בקרה מלאה, או לחילופין תיאום לקוי בין הגורמים השונים הפועלים לטובת הקשיש. תוכנת ניהול יכולה למנוע את כל אלה.

יש לזכור כי חלק מתוכנות הניהול אפילו מאפשרות לשדרג את הטיפול ביותר ממובן אחד. כך, למשל, הן כוללות מערכת התרעה, אשר נכנסת לתמונה כאשר תוכנית הטיפולים לא מתנהלת כפי שתוכנן, או לחילופין שישנו ממצא חריג באחת הבדיקות. כמו כן, תוכנות מסוימות אפילו לוקחות על עצמן את החופש להציע דרכי התמודדות, או אפילו לזהות מחלות על פי תסמינים מסוימים.

כך משפרים את הניהול

בשנים האחרונות, יותר ויותר מוסדות לתשושי נפש החלו להשתמש באחת מתוכנות הניהול המתקדמות שתוארו מעלה. ברוב המקרים, הדבר נעשה בהצלחה רבה. חשוב לזכור כי התוכנות הללו ידידותיות למשתמש, פשוטות לתפעול ומאופיינות גם בהגנה מקסימאלית: רק המורשים יוכלו להשתמש בתוכנה, והמערכת מגבה את כל הנתונים שבה.

מעוניינים בתוכנה המובילה לניהול מוסדות לתשושי נפש? – לחצו כאן

פרדיגמה – תוכנה לניהול מוסדות לשהייה ממושכת

התקשרו עכשיו 09-8858599


    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715434

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר